Saturday, April 20, 2013

Pizza di Napoli la numai 2 minute de mine!

Hello!

De ceva timp am descoperit o nouă pizzerie la numai 2 minute de apartamentul iubitului meu. Cât de tare, nu? Noi avem o tradiție: seara de duminică este dedicată unui film acompaniat de o pizza. De obicei așteptam vreo 40 de minute până ajungea pizza, apoi ne certam cine se duce să răspundă la ușă :)). 
Așa că am zis să testăm terenul cu noua pizzerie, pentru că o putem lua în drum spre casă.

Site-ul lor arată chiar ok, iar meniul este destul de variat: pizza, paste, salate și desert. Ceea ce mi s-a părut deosebit este faptul că ai posibilitatea să comanzi și online. Așadar, cei care sunteți timizi să comandați pizza telefonic, Pizza di Napoli vă oferă posibilitatea să comandați online :). Mulți o să râdeți, dar chiar cunosc persoane care nu vor nici în ruptul capului să comande pizza telefonic.

Nouă ne-a făcut cu ochiul pizza Romana, dar încă nu ne-am făcut curajul să comandăm.
Voi ce părere aveți de acestă pizzerie? Ați comandat ceva de la ei?

Dacă vreți să testați bucatele oferite de Pizza di Napoli,  le găsiți în Rovine, pe Str. Păstorului Nr. 6 (giratoriul Bd-ului Nicole Iorga).

În încheiere, vă las o mică „demonstrație” a noii pizzerii.



See you next time!
Kisses,

No comments:

Post a Comment