Thursday, November 8, 2012

My first giveaway!

Bună!

       Iniţial am vrut să organizez primul meu giveaway cu ocazia atingerii pragului de 10.000 vizualizări, dar apoi m-am gândit să îl organizez cu ocazia zilei de nume, de Sf. Andrei.
Pentru că sunt destul de emoţionată şi nici nu vreau să vă ţin pe jar... Să trecem la treabă!

       În ceea ce priveşte premiul, am oscilat între ceva legat de hair styling, nail art şi makeup. Până la urmă, am ales machiajul. După lungi căutări, m-am hotărât să ofer drept premiul una din paletele "Beauty on the go" de la E.L.F, deoarece sunt destul de "consistente".




   Fiecare paletă conţine:
  •  10 farduri de ochi
  • 2 luciuri de buze
  • 1 blush/bronzer
      Şi pentru că toate variantele sunt drăguţe, am hotărât să las câştigătoarea să aleagă paleta pe care o doreşte.

     Pentru a câştiga una din cele 9 palete, trebuie să îndeplineşti următoarele condiţii:
  • Să dai like pe facebook paginii Onu's Diary (sus, în partea dreaptă a blogului)  

  • Să mă urmăreşti prin GFC (Google Friend Connect)
  • Să completezi formularul de mai jos.
      Toate întrebările sunt obligatorii. Vă rog să aveţi grijă cum le completaţi şi mai ales aveţi grijă ca share-ul să fie public, ca să îl pot vedea. În cazul în care nu aţi completat corect formularul, sunteţi descalificate.
      Fiecare persoană are dreptul la o înscriere! 
     Nu accept înscrieri din partea sexului masculin. Să fim serioşi, ce bărbat are nevoie de farduri? Iar dacă e pentru prietenă/soţie, se poate înscrie ea. :)
Menţionez că acest concurs nu este sponsorizat. Premiul este oferit din partea mea :)

Termenul limită pentru înscrieri este 29 noiembrie
Câştigătoarea o să fie anunţată pe 1 decembrie, seara.

Multă baftă!
Pupici!

6 comments:

  1. castigatoarea cum va fi aleasa ?..prin metoda random?:D

    ReplyDelete
  2. Nice g dear :)

    Btw. you can join Estée Lauder Giveaway on my blog :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :*
      And also, thanks for the invite!

      Delete
  3. superb premiu..bafta fetelor si tie multa, multa sanatate :* ...multumim pentru concurs

    ReplyDelete