Saturday, August 18, 2012

NYX: eyeshadow base or Jumbo? + Review

Buna

    Astazi am sa va vorbesc despre baza de machiaj de la NYX. Sunt sigura ca multe ati auzit de faimosul creion Jumbo. Aceasta baza de ochi este acelasi lucru cu faimosul Jumbo! :) Singurele diferente sunt: gramajului, varietatea de culori si pretul. 
    Creionul are 5g, o gama variata de nuante si costa aproximativ 20 lei.
    Baza are 7g, este disponibila in 3 nuante si costa in jur de 30 lei.
Acum, sunt sigura ca majoritatea ati alege creionul.



    Majoritatea bloggaritelor, care au cumparat creionul Jumbo, au scos continutul si l-au pus intr-un borcanel. De ce? Pentru ca la fiecare ascutire, se pierde din continut. Si in plus, este mult mai usoara si mai igienica aplicarea din borcanel (cu ajutorul unei pensule). 

Acum pare mai atragatoare baza, nu? :))

Eu am ales NYX eyeshadow base- White. 
Ce promite:
"Maximalizeaza intensitatea, longevitatea si stralucirea fardului de ochi cu ajutorul acestei minunate baze. Se intinde foarte bine pe piele formandu-se o pelicula fina, impiedicand adunarea fardului in pliul ochiului, special creata pentru pleoapele mai uleioase si ochii mai sensibili. Fiecare dintre cele 3 nuante ale produsului de machiaj NYX Eyeshadow base, creaza o baza perfecta pentru orice culoare, creste durabilitatea ei si previne caderea fardului de pe pleoape ajutandu-va astfel sa obtineti machiajul dorit.

Ce ofera in realitate:
    Dupa cum se observa in poza de mai jos, chiar creste intensitatea culorii. De asemenea, creste si durata de viata a machiajului. In schimb, partea cu "impiedicand adunarea fardului in pliul ochiului" cade, cel putin in cazul meu. Pentru a evita strangerea fardului in pliu, recomand folosirea unui primer (eu folosesc TFSI) pe pleoapa, apoi aplicarea bazei NYX si fardul. 


Produsul este foarte cremos si pigmentat, motiv pentru care nu este necesara aplicarea unei cantitati mari de produs.

Cum se foloseste?

    Cu ajutorul unei pensule pentru aplicarea anticearcanului, se ia putin produs si se intinde bine pe pleoapa. Repet: in cazul meu, aceasta baza nu impiedica strangerea fardului in pliul ochiului, motiv pentru care inaintea bazei, aplic primerul.


    Eu am cumparat-o de pe TheMakeupShop, la pretul de 33lei. Dar acum, cei de la TheMakeupShop ofera reduceri substantiale la produsele NYX. Pentru mai multe informatii, clic aici.

Voi folositi baza pentru fardul de ochi?
Pupici!






No comments:

Post a Comment